Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Για να δούμε…


Το καλοκαίρι είναι προ των πυλών. Οι ζέστες αρχίζουν, ο κόσμος ξεκινά να ξεμυτίζει από τα σπίτια του, τα βράδια τα αγιοκλήματα και τα νυχτολούλουδα γεμίζουν τις γειτονιές.

Χαρακτηριστικό άκουσμα του καλοκαιριού έχει ήδη κάνει την εμφάνιση του στην αυλή μας, το τριζόνι. Κάθε βράδυ ξεκινά το τραγούδι του και συντροφεύει τις νεράιδες μου στα όνειρα τους.

Μέσα σε αυτή την διάθεση αποφάσισα να ασχοληθώ με κάτι εντελώς καλοκαιρινό. Η δημιουργία ενός μαγιό είναι ένα στοίχημα που πρέπει να κατακτηθεί αυτό το καλοκαίρι. 

Αγόρασα ένα μαλακό νήμα από την Katia, το Cotton Stretch. Υπάρχει σε διάφορα χρώματα, εγώ διάλεξα το πράσινο, και με ένα βελονάκι 2,5 νούμερο ξεκίνησα.

Είμαι ήδη ενθουσιασμένη με το τόλμημα μου! Δεν έχει παρά να με ικανοποιήσει και το αποτέλεσμα! Και είμαι σίγουρη ότι θα γίνει, γιατί όταν κάτι το προσπαθώ πολύ, στο τέλος η κατάληξη με δικαιώνει!

Καλή μου τύχη, λοιπόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου