Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Καρδιές παντού…


Λίγο η άνοιξη που έχει μπει για τα καλά, λίγο ότι αργεί να βραδιάσει, δεν έχω καμιά διάθεση για δουλειά!

Πόσο θα ήθελα να είχα ένα σπίτι κοντά στη θάλασσα. Ένα μικρό σπιτάκι στα χρώματα της θάλασσας και του ουρανού, να βρέχεται από το κύμα! Να βγαίνω και να κάθομαι στην αμμουδιά, να διαβάζω, να ρεμβάζω ή να φτιάχνω κοσμήματα από κορδόνια και κοχύλια.

Ή το εντελώς αντίθετο: θα ήθελα να είχα μια ξύλινη καλύβα στο βουνό. Να βγαίνω στη ξύλινη βεράντα και να κοιτάζω την ολάνθιστη πλαγιά. Να πίνω το τσάι μου και να  πλέκω!

Όπως καταλαβαίνετε, ονειρεύομαι συνεχώς! Αυτή η διάθεση με οδηγεί να καταπιάνομαι με πράγματα που με ευχαριστούν! Θέλω να φτιάχνω κοσμήματα χαρούμενα, ανοιξιάτικα τσαντάκια και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κάποιος, οτιδήποτε να ανανεώσει εμένα και τον χώρο μου!

Έτσι λοιπόν ξεκίνησα να φτιάχνω καρδιές! Καρδιές μικρές και μεγάλες! Καρδιές στολισμένες με κορδέλες και κουδουνάκια για να τις κρεμάσω στα δωμάτια μας, καρδιές αγκαλιασμένες με λεβάντα για τις ντουλάπες (επίκαιρο!!), καρδιές μικρές, πολύχρωμες για να τις κάνω γιρλάντα για το κοριτσίστικο δωμάτιο, καρδιές σουβερ, για να βάζω τον πρωινό καφέ μου και να με κάνουν να χαμογελώ!

Τελικά η διάθεση σου αλλάζει από τα μικρά, καθημερινά πράγματα!


Τολμήστε το!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου