Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Δώρα για την δασκάλα

Πλησιάζει η ώρα να κλείσουν τα σχολεία. Τα δημοτικά κατεβάζουν σε λίγες ημέρες ρολά. Οι παιδικοί σταθμοί αργούν ακόμα, αλλά όλοι κινούνται σε εορταστικούς καλοκαιρινούς ρυθμούς. Όλα τα παιδάκια μιλάνε για τις γιορτές, τα ποιηματάκια και τα τραγούδια που θα πούνε.

Οι δικές μου μικρές νεράιδες τραγουδάνε συνεχώς τα τραγουδάκια για την παράσταση του σχολείου. Η μια θα είναι η κυρία Κοκοβίκου (ναι, αυτή με τον Αντωνάκη) και η μικρή θα είναι η Αυγή από την Ωραία Κοιμωμένη.

Κάθε μέρα με ενημερώνουν για το τι φτιάχνουν στο σχολείο και τα δωράκια που ετοιμάζουν για τον τέλος της χρονιάς.
Και τότε γεννιέται πάλι το ερώτημα, τι δώρο θα κάνουμε φέτος στις δασκάλες τους. Στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς συνηθίζουμε να κάνουμε ένα μικρό δωράκι στις δασκάλες τους.
Είναι μια χειρονομία αγάπης που είχαν κοντά τους τα παιδιά μου όλη την χρονιά. Που τα δίδαξαν με επιμονή και απεριόριστη υπομονή όλα αυτά τα καινούργια και άγνωστα σε αυτά πραγματάκια. Που μίλησαν μαζί τους για τους φόβους και τις ανησυχίες τους, που τα αγκάλιασαν όταν έκλαιγαν και γέλασαν μαζί τους για τα αστεία που έλεγαν. Σε αυτές τις  δασκάλες που στάθηκαν δίπλα τους, όταν δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι και τα εμψύχωναν. Που χαμογέλαγαν συνεχώς, ακόμα και όταν η μέρα δεν ήταν καλή,  και που πάντα λένε τα «παιδιά μου»!
Σε αυτές τις δασκάλες λοιπόν ετοιμάζουμε ένα δωράκι για να δείξουμε την ευγνωμοσύνη και την αγάπη μας. Φέτος μάλιστα θέλω το δωράκι της μεγάλης μου κόρης να είναι ιδιαίτερο, γιατί είναι η τελευταία χρονιά της σε αυτό το σχολείο. Του χρόνου θα είναι πρωτάκι! Θέλω λοιπόν τα δωράκια για τις δασκάλες να είναι φτιαγμένα με πολύ αγάπη. Να τα κρατήσουν και να θυμούνται κάθε φορά που πέφτει επάνω το μάτι τους τις μικρές μου.  
Για την δασκάλα της μικρής μου νεράιδας έφτιαξα μια τσάντα φάκελο. Είμαι σίγουρη ότι την κρατήσει γιατί είναι ένα νέο κορίτσι που βγαίνει συνεχώς!

Για την δασκάλα της μεγάλης μου κόρης αποφάσισα να της φτιάξω μια τριγωνική εσάρπα. Είναι μια μεγαλύτερη σε ηλικία γυναίκα που δεν φορά πολλά κοσμήματα, αλλά πάντα την βλέπω να τριγυρνά με φουλάρια. Οπότε μια εσάρπα είναι ιδανική.

Οι μικρές θα τους ετοιμάσουν τις κάρτες με ζωγραφιές και λόγια αγάπης!


Στα Καλά Πλεξίματα Καλά Μπλεξίματα θα βρείτε και άλλα πρωτότυπα και προσωπικά δώρα για τις δασκάλες. Κολιέ, βραχιόλια, τσαντάκια, εσάρπες είναι μερικά από τα δώρα που μπορείτε να κάνετε στις δασκάλες των παιδιών σας, για να σας θυμούνται. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου